به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن زاده فومنی روز چهارشنبه دراین مراسم با اشاره به زحمات فراوان آیت الله هاشمی رفسنجانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: وی از شخصیت هایی بود که دشمنان نظام را به خوبی تشخیص می داد و در خصوص اهداف انقلاب اسلامی از صاحبنظران بود.
وی آیت الله هاشمی را از خدمتگزاران به این نظام مقدس در همه عرصه های انقلاب دانست و افزود: از روزهای آغازین انقلاب همه دوستداران امام (ره) و انقلاب اسلامی ، دکتر بهشتی ، آیت الله هاشمی و رهبر معظم انقلاب را سه یاور معمار کبیر انقلاب می دانستند .
حجت الاسلام حسن زاده فومنی با بیان اینکه این سه عنصر موثر انقلاب به دلیل ناکام گذاشتن دشمنان در مقاصد پلیدشان ، همواره مورد حسادت و کینه بودند تاکید کرد: مردم قدرشناس و ملت بزرگ ایران نیز با تشییع با شکوه پیکر آیت الله هاشمی ، یار دیرین امام(ره) ، انقلاب و رهبری را به زیبایی هرچه تمامتر بدرقه کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا دراین مراسم مردم قدرشناس بندرانزلی با حضور در مسجد جامع این شهر قدرشناسی خود را نسبت به تلاش ها و زحمات این یار دیرین امام (ره) انقلاب و مقام معظم رهبری نشان دادند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار:رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.