به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه شهرستان آستارا افزود: تمدید تحریم توسط آمریکا نقض برجام است و مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری کشورمان نیز بر بدعهدی آمریکا در این رابطه اشاره کرده اند.
وی با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های انقلابی وزیر امور خارجه ایران در اثبات تخلف آمریکا در تمدید تحریم ها و نقض برجام، اضافه کرد: تنها راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور، عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد درخواست مقام معظم رهبری است.
امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا اظهار کرد: رسانه های معاند همواره به دنبال سوء استفاده از اختلافات جزئی برای مخدوش کردن چهره نظام جمهوری اسلامی هستند و اختلاف ها نباید به فضای مجازی و افکار عمومی کشیده شود.
خطیب جمعه آستارا با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: آن عالم مبارز و مجاهد بیشتر عمر خود را در راه اعتلای دین اسلام، جهاد و خدمت به مردم سپری کرد و اندوخته مادی برای خود ایجاد نکرد.
حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به نقش فرماندهی آیت الله هاشمی رفسنجانی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: تدابیر و برنامه ریزی های دقیق و منسجم آن شخصیت انقلابی، زمینه های پیروزی رزمندگان اسلام را در جبهه های حق علیه باطل فراهم می کرد.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی در دوران سازندگی بسترهای توسعه و آبادانی کشور را در بخش های مختلف فراهم کرد و در مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز منشاء خدمات شد و هرگز از آرمان های امام، انقلاب و رهبری دست بر نداشت.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.