به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' حسین رشیدیان ' در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: مردم با حضور پر شکوه خود در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از عملکرد ایشان تقدیر کردند.
وی بیان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی برکات زیادی برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشت و ایشان به عنوان یک شخصیت علمی، مجاهد، ولایتمدار و مدیر نقش بسزایی در شکوفایی و رشد نظام جمهوری اسلامی ایران داشت.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون با اشاره به اختلاف نظراتی که در برخی امور بین آیت الله هاشمی و رهبر انقلاب بود، تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با وجود اختلاف نظرها اما همواره ولایتمدار بود و در کنار رهبر انقلاب زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم می کرد.
وی در بخشی از خطبه ها به تلاش های علمی دانشمندان هسته ای نیز اشاره کرد و گفت: دانشمندان هسته ای برای پیشرفت کشور خوب به صحنه آمدند و برخی از آنها همانند شهید احمدی روشن جان خود را فدای پیشرفت انقلاب اسلامی ایران کردند.
وی به موضوع برجام اشاره کرد و افزود: باید کلیه اصول برجام توسط طرفین اجرایی شود و مسئولان کشور و تیم مذاکره کننده هسته ای باید حق و حقوق ملت ایران را پیگیری کنند.
شهرستان تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
مهد/ 7153 / 2093 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.