وی شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از او از سوی شهرداری رشت در بخش مربوط به سئوال خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در رابطه به تفاوت های آلبوم ناگفته افزود: آلبوم ناگفته در همین هفته در چارچوب موسیقی دنیا ، جزء آثار برتر قرار گرفت.
وی اظهار داشت: آلبوم ناگفته توانست راه فرهنگی که موسیقی ما سالیان سال نپیموده بود، در حد کوچکی بپیماید.
حافظ ناظری ادامه داد: متاسفانه موسیقی ایران ، یکی از معدود موسیقی ها بین موسیقی های دنیاست که خیلی شناخته شده، نیست.
حافظ ناظری در پاسخ به پرسش خبرنگاران تصریح کرد: به گذشته خیلی اهمیت نمی دهم ، باید رو به جلو حرکت کنیم.
وی در رابطه با برگزاری کنسرت خود در هفته آینده در آمل استان مازندران تصریح کرد: گفته ام که برنامه اجرا نمی کنم، چراکه بانوان نقش مهمی در قدمت تاریخی این شهر دارند.
وی در رابطه با سابقه دیرینه فرهنگ و تمدن کشورمان تصریح کرد: همه ما بایستی قدم های رو به جلو برای فرهنگ و هنر ایران برداریم.
وی با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهرمندی از سوی رئیس جمهوری کشورمان تصریح کرد: بعد از دو هزار و 500 سال حقوق شهروندی از سوی رئیس جمهوری مطرح می شود و این، اتفاق بزرگی است.
مراسم تقدیر از حافظ ناظری شامگاه شنبه در تالار گفت وگوی عمارت تاریخی شهرداری کلانشهر رشت برگزار شد.
استاد شهرام ناظری و فرزندش حافظ ، نخستین اجرا از کنسرت دو روزه خویش با عنوان ناگفته را طی پنجشنبه و جمعه گذشته (نهم و دهم دی ماه) در گیلان و در رشت به روی صحنه بردند. آلبوم ناگفته مشتمل بر چهار فصل شامل صلح اتمی، ماده سیاه، زندگی، طلب، عشق، درک، جدایی، یگانگی، حیرت، رقص کهکشان ها و چند قطعه دیگر است.
‎آلبوم ناگفته حافظ ناظری ، اولین اثر موسیقایی در تاریخ خاورمیانه است که توانسته به مدت دو هفته متوالی در صدر فروش آثار موسیقی کلاسیک جهان در سایت بیلبورد قرار گیرد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.