در ادامه این مطلب آمده است:شوالیه آواز ایران استاد شهرام ناظری، با اظهار شرمندگی در مقابل مردم بوشهر و با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از تور ناگفته و وضعیت نامناسب سالن محل برگزاری کنسرت در بوشهر گفت: امیدوارم مسوولان این شهر هر چه زودتر نسبت به ساخت سالنی که در شان مردم و این همه عشق و علاقه باشد، اقدام کنند.
استاد شهرام ناظری شامگاه دوشنبه 6 دی ماه و به هنگام برگزاری کنسرت ناگفته در بوشهر، با اشاره به وضعیت نامناسب محل برگزاری این برنامه اظهار داشت: من امیدوار هستم که همه مسوولان شهر، این علاقه مردم به هنر اصیل را حفظ کنند و نسبت به ساخت سالنی که در شان مردم ایران و در شان این همه عشق و علاقه باشد، اقدام کنند.
استاد مسلم آواز ایران که در تور زمستانی «ناگفته»، فرزندش حافظ ناظری را در بوشهر همراهی می کند یادآور شد: بسیار خوشحالم که دوباره در جمع شما مردم بوشهر هستم.
وی با اشاره به محل نامناسب برگزاری برنامه و استقبال بی نظیر مردم از کنسرت اظهار داشت: شما مردم بوشهر واقعا یک شاهکار هستید که با وجود تمام کاستی ها به سالن آمده اید و به صدای ما گوش فرا می دهید.
ناظری گفت: امیدوارم در سال های آینده که به بوشهر می آئیم سالنی که مناسب این ویژه برنامه ها باشد و گنجایش این مردم علاقه مند را داشته باشد، در شهر شما ساخته شده باشد.
تور زمستانی «ناگفته» پرمخاطب ترین تور کنسرت تاریخ موسیقی ایران است که ناظری های پدر و پسر، جنوب ایران و شهر بوشهر را برای آغاز آن در نظر گرفته اند و اولین اجراهای آنان در ششم و هفتم دی ماه، با همکاری موسسه موسیقی دی بآذر با تهیه کنندگی برادران خوبانی در سالن مجموعه ورزشی فجر بوشهر برگزارشد.
«ناگفته» اولین اثر از یک آهنگساز ایرانی در تاریخ خاورمیانه است که توانسته به مدت دو هفته در صدر جدول فروش آثار موسیقی کلاسیک جهان و هفت هفته جزو آلبوم اول پرفروش جهان در شاخه موسیقی کلاسیک قرار گیرد.
حافظ ناظری در پایان کنسرت، برای اولین بار در کشور از آلبوم ناگفته خود رونمایی کرد و دی وی دی این آلبوم را در اختیار علاقه مندان قرار داد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.