ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(س) بیمه ایران و پست بانک توافق کردند که یک میلیارد تومان برای تجهیز خانه های هلال استان گیلان اختصاص دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اختصاص ١٠ میلیارد ریال برای تجهیز خانه های هلال روستایی این استان خبر داد.

به گزارش جماران، سیاوش غلامی افزود: طی توافق به عمل آمده با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (س)، بیمه ایران و پست بانک مقرر شد تا این سه نهاد یک میلیارد تومان برای تجهیز خانه های هلال استان گیلان اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۹۴ خانه هلال در گیلان فعال است ضمن اینکه در هفته دولت نیز ٢٠٠ خانه هلال روستایی با هدف آموزش خانواده های روستایی برای مدیریت بحران در این استان راه اندازی می شود تا به توانمند سازی خانواده‌های روستایی برای کاهش خسارت در حوادث کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وسعت کشور و میزان قابل توجه حوادث و بلایای طبیعی، احداث خانه‌های هلال در محلات و روستاها ضروری است تا در زمان بحران با بهره مندی از نیروهای آموزش دیده محلی میزان آسیب دیدگی‌ها کاهش یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه انبار امدادی شهرستان شفت نیز در هفته دولت افتتاح می شود، اضافه کرد: ۱۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیز این انبار هزینه شده است.

 وی خاطر نشان کرد: مجتمع  خدمات توانبخشی، درمانی و دارویی هلال احمر نیز در هفته دولت در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.