مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(س) استان گلستان از آغاز توزیع 130 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این استان خبر داد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(س) استان گلستان گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی احسان با توزیع ۱۳۰ هزار عدد مرغ به ۶۵ هزار خانوار آسیب دیده کرونا در گلستان آغاز شد.

به گزارش جماران، محمدمهدی سلمان زاده ظهر یکشنبه در جلسه آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و مواسات اظهارکرد: مرحله دوم رزمایش همدلی احسان با توزیع ۱۳۰ هزار عدد مرغ به ۶۵ هزار خانوار آسیب دیده کرونا در استان گلستان از امروز آغاز می شود.

سلمان زاده گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات همدلی و کمک مومنانه مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری منحوس کرونا با توزیع ۱۳۰ هزار عدد مرغ به ۶۵ هزار خانوار در استان گلستان آغاز شد.

وی افزود: این بسته ها در بین خانواده های حاشیه شهرها، روستاها و در همه شهرستان های استان توزیع می شود.

سلمان زاده بیان کرد: طبق سیاست های مرکز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) این اقدام با اهداف تقویت تولید داخلی در سال «جهش تولید»، توجه به صنعت مرغ استان و التیام معیشت خانواده ها در بین نیازمندان انجام می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله رزمایش توزیع بسته ها در سراسر استان جهت گستردگی آن توسط ۲۰۰ گروه جهادی، خیریه ها، سمن ها و فعالان اجتماعی استان انجام می پذیرد.

سلمان زاده گفت: این کار خداپسندانه از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با اختصاص چهار میلیارد تومان در مرحله اول رزمایش در ماه مبارک رمضان با توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی صورت پذیرفت و در این مرحله هم دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون جهت این طرح هزینه شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.