معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان از کشف 830 کیلوگرم مواد مخدر در این استان طی دو ماه گذشته خبر داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان با اشاره به کشف 830 کیلوگرم مواد مخدر در دو ماه گذشته، گفت: این رقم نسبت به سال گذشته 41 درصد رشد داشته است.

به گزارش جماران، سرهنگ حسین حسن پور در جلسه شورای اداری ماسال و معارفه فرمانده جدید انتظامی این شهرستان گفت:  در ۲ ماه نخست سال با کمک الهی و همراهی مسئولان توفیقات خوبی به دست آورده‌ایم و بیش از ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در این ۲ ماه کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۱ درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه متاسفانه در هفته گذشته چند مورد قتل به وسیله سلاح شکاری ثبت شده که برخی از این سلاح‌ها غیر مجاز است افزود: ۲۵۲ قبضه سلاح شکاری و جنگی در استان کشف و ضبط شده است که نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

حسن‌پور افزود: خوشبختانه در زمینه فوتی، جرمی و مصدومی تا کنون ۷۲درصد کاهش تلفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی گیلان افزود: تولید امنیت، محصول دسته‌جمعی همه ارکان است و رسیدن به امنیت مطلوب جز با همراهی همه به دست نمی‌آید.
سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: نیروی انتظامی یک نیروی مردم محور با رویکرد اجتماع محور است.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه همه جانبه با جرائم عنف، سرقت و مبارزه با اراذل و اوباش، اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز کالا، اسلحه و مهمات و کاهش تصادفات وجانباختگان ترافیکی از اهمیت بالایی برخودار است.
حسن‌پور با اشاره به تشدید مقابله با جرایم سایبری در سال جاری افزود: موضوعات سرقت و جرایم سایبری را که در شهرستان ماسال هم وجود دارد، پلیس با جدیت دنبال می‌کند.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه بحث انتصابات در ناجا بر اساس شایسته‌سالاری و توانمندی افراد است افزود:ارتقای تعامل و همکاری لازم، استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، ایجاد امنیت پایدار و تکریم ارباب رجوع باید در سرلوحه کارهای فرمانده نیروی انتظامی قرار گیرد .

فرماندار ماسال نیز در این جلسه با بیان اینکه در شهرستان‌هایی با وضعیت سفید مراسم روز قدس در مصلی‌ها برگزار می‌شود افزود: این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و رهبر معظم انقلاب در زنده نگه داشتن این روز تاکید کردند.

وحید پورحضرت  در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت:  برگزاری مراسم روز قدس منوط به باقی ماندن شهرستان در وضعیت سفید است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مربوطه در راستای ابلاغ شورای سیاستگذاری در زمینه فضاسازی محیطی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند .

پور حضرت در ادامه اظهار داشت: عملکرد قابل قبول نیروی انتظامی در ایجاد امنیت، آرامش ومقابله با ناهنجاری ها در جامعه برای همه ملموس است
وی اظهار کرد:  زحمات ناجا در همه عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست و در  اقصی نقاط کشور در زمینه حراست از ارکان نظام تلاش و کوشش می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش در جامعه یکی از ضروریات است گفت: یکی از رسته‌هایی که بیشترین تلاش را در ایجاد آرامش و امنیت دارد نیروی انتظامی است.
وی از تلاش های سرهنگ عفت‌دوست در طول خدمتش تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت :مجموعه شواری اداری شهرستان به سرهنگ تقی‌زاده فرمانده جدید نیروی انتظامی ماسال در راستای رسیدن به اهداف سازمانی یاری می دهند .

امام جمعه شهرستان ماسال هم اظهارداشت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبیعتا وضعیت سفید این شهرستان تا پنج‌شنبه استمرار پیدا می کند و با توجه به اعلام ستاد مقابله با کرونا سفید باقی بماند نماز جمعه بعد از مدت‌ها برگزار خواهد شد .
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی موسوی اظهارداشت: استفاده از ماسک و پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن در مسجد، آوردن مهر، سجاده، تسبیح و قرآن شخصی از نکاتی است که نمازگزاران می باید رعایت کنند .
امام جمعه ماسال بر لزوم تشکیل دولت جوان وانقلابی تاکید و خاطرنشان کرد : مطالبه‌گری حق مردم جامعه است و ما موظفیم به مطالبات مردم پاسخ دهیم. 
به گزارش ایرنا ، در پایان از زحمات دو ساله سرهنگ ارحام عفت‌دوست در این شهرستان تقدیر شد و سرهنگ دوم مجید تقی‌زاده به عنوان فرماندهی جدید نیروی انتظامی ماسال معرفی گردید فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ماسال ، جانشینی فرماندهی شهرستان آستارا را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.