سرهنگ پاسدار علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری طرح ظفر در شهرستان کاشان اظهار داشت: برای حفظ آسایش و امنیت شهروندان کاشان نیروی انتظامی کاشان با تمام قدرت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته عملیات‌های متعددی به این منظور انجام شده است، ابراز داشت: در این عملیات‌ها هفت نفر از اراذل و اوباش، ۱۲ فروشنده مواد مخدر، ۱۴ سارق به همراه ۳۴ تبعه خارجی غیرمجاز در شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی کاشان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیرشده ۵۰۰ گرم مواد مخدر آماده توزیع، ۳۰ قبضه قمه و سلاح سرد کشف شده است، تصریح کرد: پرونده این افراد برای بررسی بیشتر به مقامات مربوطه ارجاع شده است.

وی با بیان اینکه پنج وسیله نقلیه نیز از مخفیگاه متهمان بازداشت شده ضبط و توقیف شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح تا پایان سال به صورت مستمر در سطح شهرستان کاشان انجام می‌شود.

سرهنگ قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشاهده ماموران گشت انتظامی از خودروی واژگون شده در یکی از محورهای مواصلاتی شهر برزک از توابع شهرستان کاشان اذعان داشت: با بررسی‌های انجام شده از این خودرو دنا بیش از ۶۹ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی افزود: راننده این خودرو که در دم جان باخته بود توسط ماموران امدادی و پزشکی به مراکز مربوطه انتقال داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1345060
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.