شهردار رشت گفت: امروز درآمد شهرداری به کمتر از حقوق پایان ماه پرسنل رسیده است

شهردار رشت با اشاره به خسارت کرونا به درآمدهای این شهر، گفت: در چنین شرایطی نمی توان از شهرداری انتظار کارهای عمرانی و خدماتی داشت؛ این در حالی است که اگر یک روز زباله های شهری جمع آوری نشود، مردم دچار بحران خواهند شد.  

به گزارش جماران، ناصر حاج  محمدی در جلسه شورای گفت  و گوی دولت و بخش خصوصی  با بیان اینکه بخش عمومی نیز مانند بخش دولتی و بخش خصوصی نیازمند تأمین مالی است، گفت: 25 درصد درآمد شهرداری رشت در اسفند ماه هر سال محقق می  شود.

شهردار رشت با بیان اینکه تأمین مالی شهرداری باید به روش های جدید و مدل پساکرونا باشد، خاطرنشان کرد: تأمین مالی  شهرداری ها  از مردم صورت می گیرد و اکنون مردم به واسطه کرونا در فشار اقتصادی هستند و بازار افت کرده است.

وی با بیان اینکه امروز درآمد شهرداری به کمتر از حقوق پایان ماه پرسنل رسیده است، گفت: در چنین شرایطی نمی توان از شهرداری انتظار کارهای عمرانی و خدماتی داشت؛ این در حالی است که اگر یک روز زباله  های شهری جمع  آوری نشود، مردم دچار بحران خواهند شد.  

حاج محمدی خواستار کاهش فشار دولت بر شهرداری  ها شد و اضافه کرد: بخشی از بدهی دولت به شهرداری و بدهی شهرداری به دولت تهاتر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.