به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی چهارشنبه در جلسه شورای اداری فومن در سالن آیت الله بهجت فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت مطلوب مدیریت کرونا در فومن، اظهار کرد: به همت خیران فومنی در این ایام بیش از یک میلیارد تومان کمک بین محرومان و نیازمندان و اقشار کم درآمد آسیب دیده توزیع شده است.

وی در ادامه به موضوع افزایش قیمت نان در شهرستان فومن اشاره و تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمت نانی نخواهیم داشت.

فرماندار فومن با اشاره به ۹ اردیبهشت روز شوراها، افزود: یکی از اقدامات و اولویت‌های اعضای شورای اسلامی شهرستان فومن این بوده که در سال جهش تولید از تمام ظرفیت‌ها برای بالا بردن میزان تولید در شهرستان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این مسیر توجه به بخش کشاورزی مهم‌ترین اولویت است، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید نوغان و پیله ابریشم از جمله سیاست‌های ابلاغی دولت است که با توجه به ظرفیت شهرستان فومن باید از آن استفاده کنیم.

محسنی در ادامه با اشاره به اینکه زمین‌های زراعی منابع طبیعی برای افزایش ظرفیت تولیدات کشاورزی در اختیار فارغ التحصیلان این حوزه قرار خواهد گرفت، گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زراعی، مدیران جهاد کشاورزی باید به صورت آنلاین پاسخگوی ارباب رجوع باشند.

وی ادامه داد: برقراری انضباط کاری، رعایت اخلاق مدیریتی، گشاده رویی و حفظ کرامت ارباب رجوع و تعامل شایسته با مدیران دیگر ادارات از جمله موضوعاتی است که در مجموعه‌های اداری پیگیری خواهد شد.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه جذب اعتبارات ابلاغی و ارائه برنامه یک ساله از مهم‌ترین مواردی است که در ارزیابی مدیران دستگاه‌ها شهرستان مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار کرد: دستگاه‌ها و ادارات، بخشداران، شوراها و دهیاران نسبت به تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی ملزم به استفاده از دولت الکترونیک و برقراری اتوماسیون اداری هستند، گفت: رؤسای ادارات پیگیر تخصیص اعتبارات در راستای اتمام پروژه‌های نیمه کاره شهرستان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.