مریم بخشی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت اظهار داشت : همچنین علاوه بر توزیع این تعداد بسته های بهداشتی، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی نیز از سوی سمن ها در استان گیلان و بین افراد مستمند توزیع شده که این روند نیز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه جوانان گیلانی اقدامات شایسته ای را در این برهه از زمان به انجام رساندند که ضدعفونی اماکن و تولید و توزیع انواع مواد ضدعفونی کننده و ماسک، تنها بخشی از این خدمات است‌.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: تشکل های مردم نهاد بازوی توانمند دولت در اجرای فعالیت های اثربخش می باشند که تا پایان سال گذشته، ۱۰۶ سمن مجوزدار در استان به ثبت رسیده که از این تعداد، ۸۲ سمن فعالیت گسترده از جمله حوزه مبارزه با کرونا داشتند.

بخشی اضافه کرد: علاوه بر توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی،  چهار دستگاه اکسیژن ساز نیز توسط جوانان به بیمارستان های گیلان طی ماه های گذشته اهدا شده و در همین مدت نیز حدود ۱۰۰ مشاوره تلفنی توسط سمن ‌های گیلان انجام شده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص همت جوانانه و کمک مومنانه، تصریح کرد: بخش عظیمی از کمک‌ها به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا ، توسط جوانان انجام شده که با توجه به فعالیت شایسته این جوانان ، گیلان یکی از ۱۱ استان پیشگام در حوزه کمک به نیازمندان و کادر درمانی شناخته شده که جوانان گیلانی توانستند با تلاش و خودباوری، آبروی استان را حفظ کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: گیلانیان همواره در همه صحنه های مهم و حساس در میدان حضوری مقتدر دارند و با شیوع کرونا نیز، اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و ورزشکاران به یاری سایر اقشار شتافته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.