رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز یکشنبه گفت: این نمایش در کانون فرهنگی امام (ره) اداره آموزش و پرورش تا پایان هفته جاری ساعت ۹ صبح برای گروه سنی کودک و نوجوانان اجرا می شود و به دلیل جذابیت داستان، والدین نیز تماشا می کنند.

شاپور تشرینی اظهار کرد: سعیده شهیدی کارگردان، مهرداد پیروزان نویسنده و جانان توانگر، مریم قنبری، محمدرضا مهرپرور، مهرداد پیروزان، راستین ولی پور و اردلان شکاری بازیگران آن هستند.

وی بیان کرد: طراحی صحنه، لباس و برخورداری از پیام های اخلاقی نظیر راستگویی و امانت داری و اشاره به برخی آسیب های اجتماعی از ویژگی های نمایش است.

وی ادامه داد: شهیدی ۶ نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان کارگردانی کرده است و به زودی نمایش کمدی ازدواج لاکچری به نویسندگی و کارگردانی منصور سفیدگر در آستارا روی صحنه خواهد رفت.  

تشرینی گفت: در آستانه شب یلدا، جشنواره فرهنگی با برنامه های شاد و متنوع با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر در سالن آمفی تئاتر ارشاد آستارا برگزار خواهد شد.

  شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری آن ساماندهی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.