به گزارش خبرگزاری مهر، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای در نامه‌ای به معاون رئیس جمهور و رئیس امور اداری کشور، نگرانی خود را از ادغام پژوهشکده‌ها و مؤسسات تحقیقاتی جهاد کشاورزی ابراز کرد.

متن نامه آمده است:

خبر منتشره در سایت‌ها با عنوان مصوبه شورای عالی اداری مبنی بر ادغام پژوهشکده‌ها و مؤسسات وابسته به سازمان تحقیقات جهاد کشاورزی آن هم در سال «جهش تولید»، موجب نگرانی متخصصان بخش کشاورزی و تحقیقاتی کشور شد. همه متخصصین بر این اعتقاد می‌باشند که موتور محرک تولید (جهش تولید) تحقیقات می‌باشد. آیا حذف مؤسسات تحقیقات در جهت حمایت، شعار سال می‌باشد.

اگر دنبال اجرای (بند الف ماده ۲۸) قانون برنامه (اصلاح ساختار دولت) می‌باشید، معتقدم راه را اشتباه می روید، هزاران شرکت‌ها و بخش‌های ارائه دهنده خدمات در کشور وجود دارد که بخش خصوصی (اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی) توان اداره آنها را دارند متأسفانه افراد وابسته به دولت که منافعشان در آنجا است (حقوق‌های نجومی) دولت قادر به حذف یا ادغام آنها نیست.

من به شما به عنوان برادری که به قوانین تسلط دارد و در مجلس هشتم خدمت شما بودم یادآور می‌شوم که اگر هر سازمان یا مؤسسه‌ای که مصوبه مجلس دارد هیچ مقامی اختیار حذف آن را ندارد مگر مجلس شورای اسلامی به عنوان مثال مؤسسه تحقیقاتی تاس ماهیان مصوبه مجلس می‌باشد انتظار دارم دستور فرمائید مصوبه شورای عالی اداری لغو و گروه کارشناسی خبره تشکیل تا مؤسسات غیر تحقیقات و مراکز زائد دولتی حذف شوند، یقیناً حمایت مجلس را به دنبال دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.