وحید پور حضرت با اشاره به اینکه ۳هزار و ۵۴۸ واحد در سامانه جامع انبار مربوط به شهرستان ماسال ثبت شده است افزود: از ۳۲ انبار و مرکز نگهداری کالا ۲۷ واحد فعال و تحت نظارت اداره صمت این شهرستان است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت این واحدها به منزله دریافت کد پیگیری است یاداور شد: در سامانه جامع انبارها از مجموع ۳۲۸۰ واحدثبت شده در بخش دامی، طیور و واحدهای کشاورزی ۳۲۵۱ واحد فعال هستند و از سایر واحدهای کشاورزی اعم از داروخانه و خوراک دام ۲۸ واحد ثبت شده که ۱۱ واحد فعال مربوط به جهاد کشاورزی است .
فرماندار ماسال با اشاره به اینکه از ۴۲ واحد صنعتی ثبت شده در سامانه ۱۰ واحد فعالیت می کنند افزود: ۴واحد بهداشتی و درمانی و ۲۶ واحد عمده فروشی و خرده فروشی در شهرستان ماسال فعال هستند .
فرماندار ماسال با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در بحث مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از کالاهای ایرانی در شهرستان تصریح کرد: رفع بسیاری از مشکلات حوزه قاچاق در سایه حمایت از تولیدات داخلی میسر می شود .
وی در ادامه اظهار داشت: با فرهنگ سازی در سطح جامعه و با ایجاد تغییر در محیط، می توانیم شرایط ارتکاب جرائمی از جمله قاچاق را به حداقل برسانیم.
پورحضرت در ادامه بر لزوم حساسیت، توجه بیشتر و آگاهی بخشی به مردم در زمینه استفاده از انواع مواد غذایی و آرایشی که می توانند پیامدهای خطرناکی داشته باشند تاکید کرد.
فرماندار ماسال در پایان یادآور شد : در دو ماه گذشته شاهد افزایش سودجویی افراد متخلف به منظور دست درازی به انفال و منابع طبیعی بوده ایم که رسیدگی به این موضوع از اولویت های اصلی کمیسیون مبازره با قاچاق شهرستان ماسال در سال جاری است.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.