فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز یکشنبه در آئین کلنگ زنی هم زمان پنج واحد مسکونی در بخش لوندویل این شهرستان گفت: هر واحد به مساحت ۵۰ متر مربع و در مجموع با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ظرف چهار ماه در روستاهای خلیله سرا، کوته کومه، سیبلی و سهراب محله ساخته خواهد شد.

سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: در ساخت این واحدها بسیج سازندگی سپاه، اداره بهزیستی و خیران آستارا مشارکت می کنند و تا پایان سال جاری چهار واحد دیگر نیز ساخته خواهد شد و تعمیر ۱۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار سپاه این شهرستان است.

فرماندار آستارا هم گفت: رسیدگی به مناطق محروم و مستضعف باید در اولویت کار مسئولان باشد و سپاه با همکاری بهزیستی و کمیته امداد با ساخت واحدهای مسکونی، قدم موثری در رفع محرومیت برداشته است.

حسن رستم زاد اضافه کرد: رسیدگی به محرومان جامعه و ارتقای وضع معیشت آنها از آرمان ها و هدف های انقلاب اسلامی است و تلاش در این راستا باید چشمگیر باشد.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۷۰۰ خانوار این شهرستان از خدمات امور اجتماعی و توانبخشی بهزیستی بهره مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.