بهمن داراب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت خروج این خط از مدار را  واقع شدن خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز۱و۲ در منطقه کوهستانی دیلمان را وزش شدید باد و بارش سنگین برف طی روزهای گذشته عنوان و تصریح کرد : براثر بارش سنگین برف و نشستن روی دکل این منطقه، این خط دچار شکستگی در کراس آرم ها و بدنه متصل به آن شد که در پی آن این خط بی برق و از مدار خارج گردید.

وی تصریح کرد: با وجود تغییرات شدید جوی در منطقه کلیشم - دیلمان و صعب العبور بودن مسیر دسترسی به برج کنترل نیروهای عملیاتی این شرکت توانستند بخش های آسیب دیده این دکل را ترمیم و بازسازی و خط را در اسرع وقت برقدار کنند.
وی با بیان اینکه خط تک مداره ۶۳ کیلوولت لوشان - دیلمان، برق کارخانه سیمان سبز گیلان را تامین می کند،  تصریح کرد: در مدت زمانی که این خط از مدار خارج بود با جایگزین کردن یک خط هیچگونه مشکلی در تامین برق کارخانه وجود نداشت.
 به گفته داراب زاده،  خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز۱و۲ به طول  ۶۲ کیلومتر با ۲۳۶ پایه، وظیفه تغذیه کارخانه سیمان سبز گیلان در منطقه دیلمان را برعهده دارد.

سرپرست شرکت برق منطقه ای گیلان تغذیه و پایداری پست های ۶۳ کیلوولت سیمان سبز و دیلمان را از دیگر وظایف این خط عنوان کرد و افزود : 

افزون بر یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک برق در گیلان وجود دارد.

شهرستان سیاهکل با ۲ بخش مرکزی و دیلمان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.