به گزارش خبرنگار مهر، عباس صدیقی نژاد پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مجاهدت و فداکاری کادر درمان و پرستاران در حوزه سلامت بیماران کرونایی، اظهار کرد: تلاش این فعالان حوزه سلامت یادآور همت والا و جان‌فشانی بی‌دریغ این بزرگواران در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.

وی افزود: بر اساس آمارها درباره تعداد مبتلایان و بهبودیافتگان کرونایی و شهدای خدمت در بیمارستان‌های استان گیلان نشان دهنده تلاش‌های کادر سلامت برای بهبود مبتلایان و برگشت نسبی سلامت به جامعه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر ضرورت تقدیر از کادر حوزه سلامت استان، گفت: استمرار فعالیت بهینه و کیفیت مطلوب و خدمات تمام گروه‌های بالینی و پشتیبان درمان در بازه زمانی فعلی و آینده مستلزم پاسخ بهنگام به مطالبات به‌حق و قدردانی متناسب از ایثارگری و ازخودگذشتگی آنها است.

صدیقی نژاد با تأکید بر در نظر گرفتن مزایایی برای فعالان و مدافعان سلامت استان گیلان، تصریح کرد: با توجه به ساعات کار طولانی و طاقت‌فرسا، خستگی و فرسودگی شغلی و روانی، ریسک بالا و مخاطرات ناشی از مواجهه مداوم با بیماران، مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصمیم به اعطای مزایا و امتیازات تشویقی و پاداش برای کادر ستادی، بهداشت و درمان گرفته است.

وی با بیان اینکه پرداخت پاداش نقدی به فعالان سلامت حداقل‌ترین کاری است که می‌توان در پی جبران زحمت‌های آن‌ها در نظر گرفت، افزود: ۷ هزار و ۹۳۲ نفر از فعالان سلامت گیلان که درگیر مستقیم کرونا بوده‌اند.

صدیقی نژاد با اشاره به دریافت پاداش نقدی و ادامه آن در مرحله دوم، گفت: هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان پاداش به مدافعان سلامت گیلان پرداخت شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.