دکتر تقی دولت آبادی، یکشنبه با اشاره به گزارش برخی مسمومیت های الکلی در دیگر استان های کشور، اظهار کرد: خوشبختانه در ایام نوروز در این استان هیچ مسمومیتی برای شهروندان ناشی از مصرف الکل صنعتی روی نداده است.

وی با بیان اینکه روزانه آمبولانس های ای سازمان ضدعفونی شده و آماده انتقال بیماران کرونایی به مراکز درمانی هستند، اظهار کرد: در این روزها فشار و حجم کاری همکاران اورژانس افزایش یافته است.

 وی از شهروندان خواست تا با در منزل ماندن، از شیوع و چرخش ویروس کرونا پیشگیری کنند.

 دکتر دولت آبادی خاطرنشان کرد: با رعایت نکردن نکات بهداشتی، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ افزایش یافته و بار مضاعفی بر دوش کادر بهداشت و درمان تحمیل می شود.

غربالگری ۸۴ درصد سالمندان خراسان شمالی

کارشناس میانسالان و سالمندان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: از اسفند پارسال تاکنون ۸۴ درصد از میانسالان و سالمندان این استان از نظر تست سلامت کووید ۱۹ غربالگری شده اند.

محدثه معصومی اظهار کرد: با توجه به خطر ابتلای سنین میانسال و کهنسال جامعه، در رابطه با بیماری کرونا علاوه بر ابلاغ دستورالعمل های وزارت بهداشت، به کارشناسان مربوطه آموزش های لازم ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده علائم ویروس کرونا از خانواده هایی که از افراد میانسال یا کهنسال مراقبت می کنند، تقاضا می شود با کارشناسان بهداشت تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.