به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر شنبه در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات استان که به مناسبت گرامیداشت هفته مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام شد؛ اظهار کرد: تأسی انقلاب اسلامی ایران به روش حکمرانی علوی و سیره نبوی و تامین امنیت و سلامت و اولویت قرار دادن آنها است.

وی ادامه داد: جامعه امروز بیش از همیشه؛ نیاز به آرامش، نشاط و امید دارد و مردم ما بی تردید نقش اثرگذار سربازان گمنام امام زمان (عج) را در تأمین، تقویت و تحکیم امنیت و ثبات در جامعه ایران اسلامی، هیچ گاه فراموش نمی کنند.

استاندار گیلان وزارت اطلاعات را از مهمترین دستاوردها و سرمایه های نظام اسلامی خواند و یکی از ارکان فعالیت در این مجموعه را جامعه محور عمل کردن و مردمی بودن ذکر و اضافه کرد: همین مولفه در کنار فرا جناحی بودن وزارت اطلاعات، مهمترین عاملی است که اعتمام مردم را به این مجموعه جلب کرده و آحاد جامعه با شنیدن نام این نهاد، احساس امنیت و آرامش می کنند.

وی یادآور شد: وزارت اطلاعات به عنوان یک نهاد مردمی، روز به روز با قدرت و صلابت بیشتری در عرصه های مختلف نظام و در کنار مردم، پای کار است.

زارع تصریح کرد: نمونه های آشکار تاریخی بویژه طی سال های اخیر، به وضوح نشان داده که دشمنان انقلاب، نظام و مردم ایران، دست از وارد آوردن فشار به ملت ایران نمی کشند و بلکه از آن به عنوان «استراتژی فشار حداکثری» نیز یاد می کنند ولی مردم ما همواره در آزمایش سخت مقابله با این فشارها، در برابر بدخواهان فداکاری کرده و سربلند نیز شده اند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان جهش تولید گفت: تحقق این شعار و نیز برطرف کردن موانع کسب و کار بسیاری از مشکلات اقتصادی پساکرونا را کاهش می دهد.

استاندار گیلان در ادامه سخنانش همچنین به شیوع بیماری کووید ۱۹ و ویروس کرونا در کشور اشاره و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید برای حمایت از اصناف و اقشار آسیب دیده ناشی از این بیماری، در بخش های درمانی و نیز اقتصادی، برنامه ریزی هایی انجام داده است.

وی با یادآوری شعارهای نامگذاری شده سالانه از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: لازم است به طور جدی توجه داشته باشیم که پیوستگی معناداری بین شعارهای نامگذاری شده سال وجود دارم و معتقدم متناسب با تحولات داخلی، منطقه ای و بین المللی انتخاب می شوند.

زارع با اشاره به اینکه ایجاد امنیت در فضای کسب و کار و سرمایه گذاری، از سرمایه مهم‌تر است، افزود: باید نقش آفرینی وزارت اطلاعات در مقطع خطیر جنگ اقتصادی علیه کشور، در حفظ و ارتقاء فضای امن در حوزه کسب و کار و سرمایه گذاری ادامه یابد.

وی ادامه داد: البته توجه به حل مشکلات اقتصادی مردم، سالم بودن عرصه فعالیت های فرهنگی، شادابی شهروندان و مقابله با شکاف های اجتماعی مهمترین نیاز امروز کشور است که وزارت اطلاعات سهم برجسته ای در توجه و رفع آنها دارد.

زارع افزود: در سایه تلاش های پیوسته سربازان گمنام آن حضرت، افقی روشن در تامین امنیت پایدار آتیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده و انشالله تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.