دکتر ارسلان سالاری شامگاه سه شنبه در گفت و گویی تلویزیونی از شبکه باران اظهار داشت: مردم استان گیلان در این مدت همکاری خوبی برای در خانه ماندن داشتند که به استمرار این همکاری آنها نیاز است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در گیلان از اسفندماه سال گذشته افزود : هم اکنون بار بیماری کرونا در این استان سیر نزولی پیدا کرده اما این دلیل نمی شود که به توصیه ها توجه نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: مردم باید در خانه بمانند، جز در مواقع اضطرار از منزل خارج نشوند و اصول بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت کنند تا شاهد ریشه کنی بیماری کرونا در استان و کشور باشیم.

وی با قدردانی تمامی مسئولان ، سپاه ، بسیج، خیرین  و غیره در گیلان برای مبارزه با ویروس کرونا ، اضافه کرد: در ابتدای شیوع این بیماری با کمبودهایی از جمله ماسک، مواد ضدعفونی و غیره مواجه بودیم اما با همکاری خوب گروه های جهادی این کمبودها برطرف و لوازم حفاظت فردی بین مردم و در بیمارستان ها توزیع شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه در این مدت ٣٠ تخت ICU با کمک خیرین در بیمارستان رازی رشت فعال شد، اظهار داشت: پیش از این ، ٨ تخت ICU در بیمارستان رازی رشت فعال بود.

وی خاطر نشان کرد: با پی گیری ها، سی تی اسکن در بیمارستان های رودبار، آستارا و لاهیجان هر کدام یک دستگاه خریداری و اختصاص داده شد، ضمن اینکه بیمارستان تالش با ظرفیت ٢٠٠ تخت راه اندازی شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.