وحید پورحضرت عصر یکشنبه دربازدید از اجرای عملیات ضدعفونی توسط ارتش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : گروهان جنگ نوین از تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان از دیروز با استقرار در این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی اماکن پرتردد شهری در بخش شاندرمن را آغاز کرده اند .
وی با اشاره به اینکه تمامی روستاها و شهر ماسال و شاندرمن از این طرح بهره مند می شوند افزود: تیپ زرهی ارتش زنجان تا اتمام ضدعفونی معابر و خیابان های شهر و روستا مستقر هستند و تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاران باید همکاری لازم را داشته باشند .
پورحضرت با تقدیر از حضور نیروهای زرهی ارتش در ماسال خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات تخصصی در اختیار ارتش، کمک موثری در مهار این ویروس محسوب می گردد و نیازمند همکاری مردم بیشتر از قبل است .
وی در ادامه با اشاره به اینکه از آغاز مبارزه با ویروس کرونا چندین مرحله ضدعفونی و گندزدایی در شهرستان انجام گرفته است تصریح کرد: در مرحله اول لشکر ۱۶ سپاه قدس و سپس با تلاش شهرداری ها و دهیاری ها و مشارکت مردم خیابان ها معابر شهری و روستایی ضدعفونی شده است .
فرماندار ماسال با تقدیر و تشکر از مشارکت خیرین و مردم این شهرستان یادآور شد :در راستای مبازره با ویروس کرونا در یک مرحله بیش از ۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی از طریق استانداری تهیه و در بین دهیاری ها شهرستان توزیع شد.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.