فرزاد توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت از پویش "در خانه بمانیم" ، "از خانه بخریم" و ترغیب مردم به خرید غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری و برون شهری، سامانه اینترنتی بازارگاه ایران آغاز به کار کرده است.

وی فعالیت این سامانه را یکی از راه های برون رفت از شرایط کنونی دانست و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به حضور مردم در منازل؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تسهیل در خرید مایحتاج روزانه مردم با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان صدا و سیما، اتاق اصناف ایران و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی؛ اقدام به راه اندازی پویش "از خانه بخریم" کرده است.

وی هدف از راه اندازی این سامانه را ترغیب مردم به خرید غیر حضوری از جمله خرید اینترنتی عنوان و تصریح کرد:  امکان خرید از طریق سامانه "بازارگاه ایران" به نشانی http://bazargaheiran.ir فراهم شده است.

توکلی افزود: به همین منظور و در راستای شکوفایی و رونق کسب و کارهای مجازی، تمامی عرضه کنندگان محصولات می توانند محصولات خود  را از طریق این سامانه  معرفی کرده و در معرض فروش بگذارند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان تصریح کرد: متقاضیان باید با مراجعه به آدرس سامانه http://bazargaheiran.ir، نسبت به ثبت نام و پذیرش مقررات و شرایط سامانه اقدام کنند.

گیلان یکی از کانون های شیوع ویروس کرونا در کشور است و کسب و کارهای اینترنتی راهکاری برای ترغیب مردم برای خانه ماندن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.