سیدجلال سید محمدی؛   فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت، سالی که توسط مقام معظم رهبری به شعار  "جهش تولید" مزین شده را تبریک گفت و افزود : امسال باید بیش از هر زمان هر یک از ما در هر جایگاه و مسئولیتی باید همه توان خود را برای ارتقا شرایط جامعه و حرکت در راستای توسعه و بهبود شرایط اقتصادی جامعه و مردم به کار بندیم.
اظهار داشت : این امر جز در سایه همدلی و همراهی همه بخش ها و نیز تقویت امید به بهبود ممکن نیست.
️ وی با بیان اینکه امروز یکایک ما، مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران هستیم که با رشادت و از خودگذشتگی، از ذره ذر خاک این سرزمین دفاع کردند تا تا آسایش و امنیت بر این آب و خاک حاکم گردد.
وی به نقش خانواده‌های شهدا و جانباران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و عنوان کرد : امروز یکایک ما وظیفه داریم پیرو راه شهدا باشیم و یاد آن عزیزان را در جامعه زنده نگه داریم.
فرماندار صومعه سرا با والدین شهیدان سرشاد،  طلوعی،  مستقیم، زارع، رحمانطلب و پدر شهید رضایی و نیز جانبازان جمشیدمیراب نژاد، محمدباقراستواری، محسن حسن‌زاده و محسن ثریایی گفت و گو کرد.
شهرستان صومعه سرا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۵۵۰شهید ۱۲۰۰جانباز و ۱۵۰ آزاده و سه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب نموده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.