مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : اعضای کانون هواداران سپیدرود که یکی از تیمهای باسابقه است از نخستین روزهای شرایط بحرانی در استان سعی کردند با سازمان دهی خود نسبت به کمک رسانی مردمی برای کاستن از مشکلات همشهریان و هم استانی ها اقدام کنند.

رادنی دیدار افزود: این کانون با برگزاری جلسات متعدد در فضای مجازی و حضوری با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی، اقلام مورد نیاز بیمارستان ها را تهیه و به صورت حضوری تقدیم کردند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: نخستین کمک کانون هواداران سپیدرود نیز به بیمارستان امینی لنگرود و دومین کمک به بیمارستان ولایت رشت که محل پذیرش بیماران کرونایی است، ارسال و تحویل شد.

دیدار خاطرنشان کرد: البته جمع آوری کمک های مردمی هواداران سپیدرود برای یاری رساندن به پرسنل زحمتکش بخش درمان همچنان ادامه دارد و امید است که به زودی شاهد کنترل و ریشه کنی بیماری کرونا در گیلان و در سطح کشور باشیم.

تیم فوتبال سپیدرود که در رقابتهای لیگ دسته اول کشور جام آزادگان حضور دارد تا پایان هفته بیست و ششم این رقابتها با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.