سرهنگ حسین محمدپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در حال حاضر شاهد کاهش ۷۰ درصدی  ورودی و خروجی در راههای استان هستیم ؛ ضمن آنکه ترافیک در جاده های استان عادی و روان است.

وی  راه‌های ورودی و خروجی استان  را شامل محور رشت- قزوین ، چابکسر و محور آستارا - اردبیل عنوان و تصریح کرد : با شیوع ویروس کرونا و تاکید بر اجتناب از سفرهای غیر ضروری با رعایت مردم ، شاهد این میزان کاهش ورودی و خروجی در مبادی های ورودی و خروجی استان هستیم.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه گفت:  رانندگان باید بیش از پیش مراقب باشند تا با رعایت قوانین و مقررات از بروز اتفاقات ناخوشایند برای خود و خانواده شان جلوگیری شود.

وی  به تصادفی در محور روستایی شاه عباسی به شهرستان  از توابع شهرستان رشت اشاره و تصریح کرد:  روز گذشته بر اثر برخورد  یک خودروی دستگاه تیبا به وانت نیسان پارک شده  راننده این خودروی سواری در دم کشته و سرنشین آن مجروح شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان  علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو  عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به کاهش ترافیک در راههای استان رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت و توجه کافی به جلو داشته باشند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.