استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان مهرستان روز دوشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آنچه که مهمتر و ارزش آن فراتر از پروژه هاست و از سوی خود مردم انجام شده برقراری صلح و سازش طایفه‌ای بین ۲ طایفه در شهرستان مهرستان است.

احمدعلی موهبتی افزود: ارتقاء مباحث فرهنگی بویژه در جهت رعایت قوانین و مقررات همچون پلاک‌دار شدن خودروهای پلاک مخدوش و جمع آوری زباله از سطح معابر شهر و روستا از دیگر مسائل و مباحث ارزشمند در این منطقه است.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات ارزشمند انجام شده بازگشایی معابر مهرستان به همت و مشارکت مردم است که بسیار حائز اهمیت بوده و اگر این رویداد بدون مشارکت مردم انجام می شد هزینه های گزافی را در پی داشت.

 موهبتی از کمک های انسان دوستانه مردم شهرستان مهرستان به مناطق سیل زده جنوب استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، افتتاح پروژه بهسازی فاز اول خیابان شهید رجایی (محله کهن شهر) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، بازدید از طرح ساماندهی سکونت های روستایی، پروژه مجتمع آبرسانی متمرکز به روستاهای کوران، حاجی آباد و کهن رسول‌بخش که در جریان سفر رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر نیرو به بهره برداری رسیده بود، دیدار با علما، معتمدین و نخبگان شهرستان مهرستان، دیدار با خانواده شهدای مبارزه با موادمخدر این شهرستان از جمله برنامه های انجام شده در سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان مهرستان بود.

مهرستان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۴۵۰ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در نزدیکی مرز پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.