سرهنگ حسین محمدپور عصر چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مشکل مسیر عوارضی امامزاده هاشم تا رشت هم اینک برطرف شده و ترافیک خودروها به سمت رشت جریان یافته است. ضمن آنکه برای ساماندهی ترافیک به سمت رشت از محدوده رودبار محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

آزاد راه رشت - قزوین از بامداد روز سه شنبه این مسیر مسدود شد.

وی افزود :محور رودبار به سمت رشت در حال حاضر مسدود شده تا بتوانیم این مسیر را ساماندهی کنیم و خودروها اعم از سواری و کامیون ها را به سمت رشت هدایت کنیم اما از سمت رشت - چابکسر مشکل خاصی نداریم و در محور لوشان- رودبار ترافیک عادی است .

 وی با اشاره به اینکه تردد از امامزاده هاشم به سمت رشت جریان دارد، تصریح کرد: اما تردد و ترافیک در این مسیر بسیار کند است.

وی ادامه داد : در حال حاضر ترافیک در عمده محورهای استان جریان دارد ، اما کند است.

وی با اشاره به بسته بودن محور سراوان فومن  در محدوده جاده لاکان – اقا سید شریف  تصریح کرد:   اما مسیر از سمت فومن- سراوان باز است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان  ادامه داد: محور های اسالم - خلخال و پونل - خلخال در غرب استان همچنان مسدود است اما در محور آستار- اردبیل تردد جریان دارد و تردد در محور دیلمان سیاهکل فقط با زنجیرچرخ  امکانپذیر است.

سرهنگ محمدپور از مردم خواست از سفرهای غیر ضروری در شرایط کنونی به استان و یا به قصد خروج از گیلان خودداری کنند.

 وی در ادامه تصریح کرد :طی بارش برف خوشبختانه تصادفات منجر به فوت در استان نداشتیم.

وی با تاکید بر به همراه داشتن زنجیر چرخ گفت: در جریان مشکلاتی که در راه های استان طی این ایام ایجاد شد خودروهایی که زنجیرچرخ داشتند ، توانستند خود و خانواده شان را از مشکلات برف برهانند اما همراه نداشتن زنجیرچرخ در تعدادی از خودروها موجب گرفتار شدن در برف و ایجاد مشکلات هم برای خود آنان و نیروهای امدادی و خدماتی و نیز پلیس شد.  

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین از رانندگان خواست تا با توجه به نزدیک شدن به شب و لغزندگی جاده ها و  یخ زدگی معابر به ویژه برای صبح پنجشنبه با سرعت مطمئنه حرکت و سرعت طولی مناسب را رعایت کنند و توجه کافی به جلو داشته تا ترددی ایمن را در جاده ها داشته باشند.

 بدنبال بارش برف در گیلان آزادراه رشت- قزوین، محور قدیم رشت و اسالم- خلخال و بسیاری از راههای فرعی و روستایی بسته شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.