به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر شنبه در دیدار ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن قدردانی از تلاش پرستاران و کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: امروز گیلان نیازمند احداث یک بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی است.

وی در ادامه به ضرورت احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی لاکان رشت اشاره کرد و افزود: بهره برداری از این بیمارستان نیز می‌تواند به عنوان مرکز درمانی استان‌های مجاور نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم نگاه ویژه به دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یکی مؤلفه‌های سلامت مردم، گفت: سلامت کادر درمان و پرستاران به عنوان پیام آوران سلامت جامعه حائز اهمیت است که مسئولان و متولیان باید به این حوزه نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به کمبود برخی اقلام بهداشتی و پزشکی و سودجویی برخی افراد در این برهه زمانی، تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای نیز در این میان به دنبال ایجاد خوراک های تبلیغاتی برای دشمنان نظام هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه احتمال دارد انتشار ویروس کرونا حمله بیولوژیکی دشمنان به ویژه آمریکا باشد، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به توزیع لوازم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا باید دقت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.