سید محسن حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  باتوجه به اینکه مقابله با بیماری کرونا درآمدهای بسیاری از مردم و کسبه را کاهش داده، در راستای همکاری با مشترکان و با توجه به تأکیدات وزیر نیرو مبنی بر تسهیل در پرداخت آب بها و همچنین تأکید استاندار گیلان در خصوص عدم قطع انشعابات تا پایان فروردین ماه، همسو با تصمیمات مسئولان کشوری و استانی ؛ امکان تقسیط قبوض آب بهاء برای مشترکان مهیا شده است.

وی با بیان اینکه  تامین آب مورد نیاز  در اولویت مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد ، تصریح کرد:  بر همین اساس؛  با افزایش تولید آب به میزان حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و همچنین تجهیز و آماده کردن سایر منابع تامین به میزان حدود ۲۵۰ لیتر بر ثانیه در مجموع ۱۵درصد بر ظرفیت تولید آب افزوده شده است.

وی  خاطرنشان کرد: از آنجایی که تداوم خدمات رسانی، ارتباط مستقیمی با مشارکت مردم در پرداخت قبوض  دارد،  شرکت آب و فاضلاب استان گیلان انتظار دارد مردم نیز همچون  گذشته با پرداخت اقساط قبوض خود یاریگر این شرکت در استمرار مطلوب خدمات باشند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت شهروندان در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: در شرایط حاضر مشترکان  بدون مراجعه حضوری از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.abfa- guilan.ir و یا از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۲، ۱۲۲ و یا اجرای کد دستوری #۱۲۲*۶۶۵۵* با پرداخت قبوض خود می توانند علاوه بر مدیریت اقتصاد خانوار به چرخه اقتصاد و تولید آب نیز کمک کنند تا این خدمات همچنان تداوم یابد.

وی در ادامه  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو و سنت نیک خانه تکانی و نظافت از شهروندان خواست تا اینگونه مصارف آب را به نفع مصرف آب در زمینه های لازم بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا متوقف کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان همچنین از مردم خواست ضمن رعایت بهداشت همچون شست و شوی مرتب دست ها، از باز نگه داشتن شیر آب در ۲۰ ثانیه ای که بنا به نظر کارشناسان  برای شست و شوی دست ها نیاز است، خودداری کنند و مصرف بهینه داشته باشند تا همه مردم در تمامی ساعات شبانه روز دسترسی به آب بهداشتی و سالم را داشته باشند.

۷۲۲ هزار خانوار شهری و ۳۱۰ هزار خانوار روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب گیلان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.