این عناوین گزیده ای از اخباری است که توسط خبرنگاران خبرگزاری ایرنا گیلان در نقاط مختلف استان  طی ۲۴ ساعت گذشته تهیه و بر روی خروجی ایرنای گیلان قرار داده شده  است.

پایش ۷۰۰ هزار نفر در طرح مقابله با کرونا در گیلان

طرح ملی مبارزه با کرونا با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و غربالگری افراد در گیلان در حال اجراست که تاکنون حدود ۷۰۰ هزار نفر در این طرح پایش شدند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا در گیلان با اشاره به  اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع آن در گیلان خاطر نشان کرد: با راه اندازی آزمایشگاه تشخیص بیماری کرونا، روزانه حدود ۱۰۰  تست کرونا در استان گیلان انجام می شود.

اهدای ۲۸ دستگاه کمک تنفسی توسط خیرین به بیمارستان رازی رشت

خیرین گیلان با حس نوعدوستی برای مقابله با ویروس کرونا مانند همیشه پای کار آمدند؛ رئیس بیمارستان رازی رشت در این باره بیان داشت: ۲۸ دستگاه کمک تنفسی از سوی خیرین "مجمع خیرین سلامت گیلان" به بیمارستان رازی رشت اهدا شد.

ستاد هدایت کمک های مردمی به بیمارستانهای گیلان فعال شد

 نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در مدیریت کرونا در گیلان از فعال شدن ستاد هدایت کمک های مردمی و خیرین در حوزه سلامت و مقابله با کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: هم اکنون خیران زیادی از سراسر کشور و نیز گیلانی های مقیم خارج از کشور تماس می گیرند تا کمک های خود را به بیمارستان های استان اهدا کنند.

ویروس کرونا در جامعه فعال است؛ مردم همکاری کنند

اگر چه در خبرهای مختلف از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان بارها از مردم خواسته شده جز موارد اضطراری از منزل خارج نشوند، اما سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان بار دیگر تاکید کرد: بیماری کرونا در جامعه فعال است، از مردم می خواهیم برای قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا با ما همکاری داشته و جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند.

بالغ بر ۱۳۸ هزار و ۴۴۵ نفر در ورودهای گیلان پایش و تب سنجی شدند

در خبری دیگر به نقل از مدیرعامل هلال احمر گیلان گفته شده: طی ۱۲ روز گذشته، ۱۳۸ هزار و ۴۴۵ نفر در ورودی های استان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا پایش و تب سنجی شدند و هشدارهای لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا به آنان ارائه شد.

تمهیدات تامین اجتماعی گیلان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا

در خبری دیگر از سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان آمده است: برای کنترل و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تمهیداتی از سوی سازمان تامین اجتماعی اندیشیده شده بنابراین نیازی به مراجعه حضوری به مراکز و دفاتر ارائه خدمات تامین اجتماعی در این استان نیست.

کادر حسابداری بیمارستان رازی رشت نیز به شهدای خدمت پیوست

اسماعیل بخشی پور از پرسنل حسابداری بیمارستان رازی شب گذشته به علت بیماری حاد تنفسی و مشکوک به کرونا درگذشت.

پذیرش مسافر در اماکن اقامتی آستارا پیگرد قانونی دارد

در حوزه شهرستان نیز فرماندار آستارا بیان داشت: تعطیلی هتل‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نباید موجب گرمی بازار مسافرخانه‌ها و سوئیت‌ها باشد و با متولیان اقامتگاه‌ها در صورت پذیرش مهمان، طبق قانون برخورد خواهد شد.

کرونا زیر پای خیران زانو می زند

در گزارش کرونا زیر پای خیران زانو می زند، به کمک های خیرین و حضور آنها برای مقابله با ویروس کرونا پرداخته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.