دکتر محمد حسین قربانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در زمینه کنترل و پیشگیری بیشتر ویروس کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: یکی از خبرهای خوشی که می‌توان در این زمینه داد بهبود دو هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان گیلان است.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان ادامه داد: این آمار تا ظهر روز گذشته بوده و قطعاً تا امروز به این آمار اضافه شده است.

وی همچنین به موضوع کمبود نیروی پرستاری و پزشکی در مراکز درمانی استان گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود کمبود در این حوزه چیزی ملموس بوده که ما نیز تلاش کرده‌ایم تا بخشی از کمبود نیروها را با اعلام فراخوان برای جذب پرستاران و کادر درمانی جبران کنیم.

نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در گیلان در ادامه با اشاره به جذب تعدادی نیرو بعد از انتشار این فراخوان، گفت: امروز نیز جامعه درمانی بخش خصوصی با محوریت سازمان نظام پزشکی برای کمک برای مقابله با این ویروس اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی همچنین به نقل قول بیان شده از سوی وی درباره قول معاون اول رئیس جمهوری در زمینه بستن مبادی ورودی استان گیلان نیز اشاره و بیان کرد: در این زمینه با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده ام.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.