دکتر داود دانشور، شنبه شب در گفت و گو با  ایرنا توجه به برخی موارد در مورد توزیع ماسک ،الکل، دستکش و سایر محصولات مورد نیاز در مقابله با کرونا در داروخانه ها را ضروری دانست.

این داروخانه دار یزدی اظهار داشت: در مورد تولید و توزیع اولیه، مطمئنا ستاد مبارزه با کرونا زیر نظر وزارت بهداشت، توزیع را اولویت بندی میکند و حتما استانهایی مثل قم، تهران و گیلان در اولویت هستند.

به گفته وی حتی در این استانها هم اولویت ابتدا با بیمارستان‌های قرنطینه شده  و سپس مراکز درمانی دولتی که بیشتر در معرض کرونا">ویروس کرونا هستند می‌باشد. 

این داروساز یادآور شد: وجود یا عدم وجود این محصولات در داروخانه به موجودی انبار هر داروخانه و فروش روزانه آن بستگی دارد و این مقدار در هر داروخانه ای متفاوت است. 

دکتر دانشور تصریح کرد: در این شرایط، بهترین کار، حفظ آرامش و عدم فرافکنی مشکلات به این و آن است تا با یاری هم، این بحران را شکست دهیم .

نبود وسایل مصرفی مقابله با کرونا در داروخانه های استان یزد موجب سرگردانی و انتقاد مردم استان یزد شده و آنها معتقدند از یک طرف بر استفاده از محصولات بهداشتی مانند ماسک ، ژل و دستکش، توصیه میشود و از سوی دیگر در هیچ داروخانه ای ، این لوازم، یافت نمی شود.

صبح امروز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد هم به ایرنا گفته بود : برخی از بیمارستانهای استان با کمبود ماسک جراحی و N ۹۰ روبرو هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.