معاون اجرایی سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: این درمانگاه ها در شهرستان‌ های رشت، رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه اشرفیه، آستارا و فومن به صورت شبانه روزی به فعالیت و درمان بیماران مشغول هستند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی افزود: با توجه به گسترش ویروس کرونا، درمانگاه‌ های سپاه گیلان در این هفت شهرستان به صورت شبانه‌ روزی به مراجعان و مردم خدمات لازم را ارائه می‌کنند و مشغول خدمات‌ رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: البته به دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش‌های معاونت بهداشت و درمان این نهاد، فعالیت درمانگاه‌ های سپاه شبانه‌ روزی شده که درمانگاه امام سجاد(ع) سپاه در شهر رشت از جمله مراکزی است که از هفته گذشته فعالیت‌های خود را مستمر کرده است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان بیان کرد: از امروز نیز درمانگاه‌ های سپاه گیلان در شهرستان‌ها رودسر، لنگرود، لاهیجان، آستانه‌اشرفیه، آستارا و فومن به صورت شبانه‌ روزی فعالیت می‌کنند.

 وی افزود : با برنامه‌ ریزی‌های لازم، نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت شبانه‌ روزی درمانگاه‌های نیز تامین شده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: پزشکان و پرستاران مستقر در درمانگاه‌ های سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی لازم را دارند و بسیجیان و پاسداران سپاه گیلان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنند تا در کنار سایر بخش ها به سلامت و آرامش استان کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.