مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت غروب یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: نامه مشترکی از سوی مدیران سه باشگاه سپیدورد، داماش و ملوان بندرانزلی به سازمان لیگ ارسال شد تا بازی این هفته این سه نماینده لغو شود.

افشین ناظمی افزود: با توجه به شرایط موجود در استان گیلان برای مهار و کنترل بیماری کرونا و همچنین دستور استاندار گیلان نسبت به کنترل افرادی که از استان خارج و یا وارد می شوند، نامه مشترکی را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کردیم تا بازی این هفته نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول لغو شود.

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با لغو بازی تیم های سپیدرود رشت با قشقایی شیراز، ملوان بندرانزلی با بادران تهران و داماش با خوشه طلایی ساوه موافقت کرده و قرار است بازی این سه نماینده گیلان در اوایل فروردین ماه سال آینده برگزار شود.

وی با اشاره به دربی مهم گیلان در لیگ دسته اول نیزبیان کرد: البته طبق اعلام قبلی سازمان لیگ قرار است دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم های سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گیرند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: امیدوارمی که این دیدار نیز لغو شود تا بازی این دو تیم پرطرفدار که به نوعی یکی از حساس ترین و مهمترین بازیهای لیگ دسته اول محسوب می شود،  با حضور تماشاگران برگزار شود تا همه از تماشای یک بازی زیبا در دربی گیلان آن هم با حضور طرفداران دو تیم لذت ببرند.

ناظمی ابراز امیدواری کرد که تا هفته آینده بیماری کرونا در گیلان ریشه کن شود اما اگر این امر اتفاق نیفتاد، امیداست که سازمان لیگ بازی تیمهای سپیدرود و ملوان بندرانزلی را لغو کند و این دیدار نیز به زمان دیگری آن هم با حضور تماشاگر موکول شود.

وی تصریح کرد: گرچه با لغو بازی ها، نمایندگان گیلان مجبورند دیدارهای خود را فشرده تر انجام دهند اما هم اینک استان گیلان شرایط بسیار خاصی را سپری می کند و سلامتی بازیکنان،  کادرفنی،  داوران، اصحاب رسانه، مسئولان اجرایی و غیره در اولویت قرار دارد و امیدواریم که تا ریشه کنی بیماری کرونا در گیلان و در سطح کشور، بازی ها تعطیل شود.

پیش از این قرار بود عصر روز چهارشنبه هفته جاری ۱۴ اسفند ماه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیمهای داماش با خوشه طلایی ساوه در رشت،  ملوان بندرانزلی با بادران تهران در ورزشگاه تختی انزلی و سپیدرود رشت با قشقایی در شیراز به رقابت بپردازند.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با ۳۲ امتیاز در مکان یازدهم، سپیدرود رشت با ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم و ملوان بندرانزلی با ۲۴ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.