مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین آنفولانزا در گیلان، از مسئولان سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی های سپیدرود را به تعویق بیاندازند اما متاسفانه این مسئولان بر انجام مسابقات پافشاری می کنند.

رادنی دیدار افزود: این در حالی است که حدود ۱۰ بازیکن و کادر اجرایی تیم فوتبال سپیدرود رشت طی هفته جاری دچار بیماری آنفولانزا شده اند که در این راستا پزشک متخصص باشگاه این بیماران را ویزیت کرد که چهار نفر از بازیکنان به‌ دلیل داشتن علائم شدید به مراکز درمانی اعزام شدند تا مشخص شود به کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر و برای سایرین از سوی دکتر استراحت مطلق تجویز شد.

وی ادامه داد: از بابت گسترش بیماری در بین سایر اعضای این باشگاه بسیار نگرانیم و به‌ علت زندگی در یک خوابگاه ، بازیکنان غیربومی سپیدرود بیشتر در معرض خطر قرار دارند و به‌همین دلیل قرار است از امروز برای هر بازیکن تا حد امکان اتاق‌ های مجزا در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: با این وجود قرار است که روز جمعه هفته جاری و در هفته بیست و ششم رقابتها فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گیرند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: با توجه به خطر آلوده شدن به این ویروس از سوی تیم مهمان، داوران و مسئولان برگزاری مسابقات، باشگاه سپیدرود روز گذشته به ریاست سازمان لیگ نامه زد و برای حفظ سلامت خانواده فوتبال درخواست کرد تا بهتر شدن اوضاع گیلان بازی‌ های سپیدرود لغو شود اما این تقاضا تاکنون مورد موافقت قرار نگرفت و امیدواریم که در روز بازی، مسئولان سازمان لیگ زحمت کشیده و به رشت سفر کنند و از نزدیک نظاره گر این بازی باشند و به همه ثابت کنند که برگزاری فوتبال در شرایط فعلی مشکلی ندارد.

دیدار خاطرنشان کرد: تا این لحظه چندین نفر از بازیکنان اصلی سپیدرود قادر به حضور در میادین تا به‌ دست آوردن بهبودی کامل نخواهند بود و هیچ بعید نیست هر روز تعداد بیشتری از اعضای تیم به بیماری مبتلا شوند و اگر مسابقه لغو نشود، باید با ترکیبی از بازیکنان امید و جوانان به میدان برویم.

تا پایان هفته بیست و پنجم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، آرمان گهر سیرجان با ۲۸ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با یک بازی کمتر و کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.