به گزارش خبرنگار مهر، حسن رستم زاد بعد از ظهر یکشنبه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مرزی آستارا، با بیان اینکه ذات انتخابات حاشیه سازی است و تعدادی هم این حاشیه‌ها را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مرزی آستارا کاملاً به صورت سالم و بدون کوچک‌ترین تخلفی برگزار شد و هر کاندیدایی که معترض است باید اسناد تخلف را ارائه کرده و تخلفات را ثابت کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کاندیدایی یک سند هم ارائه نکرده است، گفت: اجازه نمی‌دهیم برخی افراد فضای جامعه را متشنج کنند. مدعیان تخلف در انتخابات باید اسناد تخلف را تحویل دهند.

فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در امنیت و آرامش برگزار شد و همه باید به نتیجه آن تمکین کنند، افزود: با افرادی که نظم جامعه را بر هم بزنند به شدت برخورد خواهد شد.

رستم زاد، گفت: در آستارا ۱۴۸۰ نفر درگیر انتخابات بودند و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، مرزبانی، ارتش، اطلاعات، دادگستری و سایر ارگان‌ها نیز در کنار آنها زحمت و فعالیت فداکارانه داشتند.

وی خطاب به برخی افراد، هشدار داد: آنهایی که امنیت یک شهر مرزی را به خطر انداختند، به جاهایی که باید معرفی شوند، معرفی خواهند شد و اقدامات آنها برعلیه امنیت شهرستان بی جواب نخواهد ماند.

فرماندار آستارا، گفت: غلامرضا مرحبا با بیشترین آرا، منتخب مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آئین‌نامه اجرایی آن از مجموع ۴۱ هزار و ۱۸ رأی مأخوذه از ۸۴ صندوق، مرحبا با ۱۴ هزار و ۸۳۴ رأی پیروز این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

رستم زاد با بیان اینکه میزان مشارکت مردم آستارا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۳ درصد بود، گفت: ۶۵ هزار و ۶۰۰ نفر در آستارا واجد شرایط رأی دادن بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.