عباس علایی مقدم روز یکشنبه در مجمع عمومی هیات اسکیت استان قزوین، افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای ایجاد فضاهای اسکیت در شهرهای مختلف استان از قبیل آبگرم، آوج، دانسفهان و ... انجام شده است و باید با رایزنی برای رفع کمبودهای موجود در این زمینه اقدام نمود.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این سال‌ها حمایت بودجه‌ای خوبی از هیات اسکیت استان و شهرستان‌ها داشته اما هنوز خروجی مطلوب کسب نشده است و باید مسوولان هیات تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

علایی مقدم گفت: رییس هیات استان و شهرستان‌ها باید در مناطق مختلف استان تلاش بیشتری برای علاقه مندان به اسکیت استان داشته باشند و با برنامه ریزی و رایزنی برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

علایی مقدم با گلایه از تعداد کم بیمه شدگان در این رشته ورزشی در استان، گفت: ۵۷۰ بیمه شده در رشته اسکیت مورد پسند اداره کل ورزش و جوانان استان نیست و باید مسوولان هیات به این موضوع توجه زیادی داشته باشند.

وی اضافه کرد: تامین سخت افزارها برای این رشته نیز یک مشکل رشته اسکیت است که باید فدراسیون برنامه ریزی و رایزنی لازم را در این زمینه با کارخانجات داشته باشد تا تولیدات آنها با تخفیف به ورزشکاران ارایه شود.

علایی مقدم با اشاره به حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در این انتخابات نشان دادند که یک بار دیگر پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند و به دشمنان اجازه توطئه گری نخواهند داد.

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: به جامعه ورزش استان توصیه می‌کنیم حتما در برنامه‌های تمرینی خود، موارد بهداشتی را رعایت کنند و از شست وشوی دست که نقش موثری در پیشگیری از این بیماری دارد غافل نشوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.