مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال داماش و مس رفسنجان از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به مشاهده بیماری کرونا در استان گیلان و کنترل این بیماری، این دیدار طبق دستور سازمان لیگ بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این امر، از علاقمندان و طرفداران تیم فوتبال داماش تقاضا داریم که به ورزشگاه سردار جنگل رشت مراجعه نکنند چون به هیچ وجه تماشاگران را به ورزشگاه راه نخواهند داد و امیدواریم که همه طرفداران و علاقمندان به فوتبال در این خصوص ما را یاری و همراهی کنند.

وی بیان کرد: پس از برگزاری این دیدار نیز، سایر فعالیت های فوتبال در لیگ های مختلف استان تا پایان هفته تعطیل خواهد شد و امیدواریم که با مهار بیماری کرونا، رقابتهای فوتبال در لیگ های مختلف از هفته آینده دوباره برگزار شود.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: سعاد وفاپیشه به عنوان داور ، رامین بابایی و محمد شاکر به عنوان کمک داور، رضوان سرشار به عنوان داور چهارم و رحیم رحیمی مقدم نیز به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیمهای داماش و مس رفسنجان حضور می یابند.

تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، مس رفسنجان با کسب ۴۹ امتیاز در صدر جدول و داماش گیلانیان با کسب ۳۲ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.