فرماندار آستارا روز پنجشنبه در این دوره آموزشی در فرمانداری این شهرستان گفت: وزارت کشور با طراحی و راه اندازی سامانه جامع انتخابات، امکان تبادل سریع و ایمن اطلاعات و صرفه جویی در هزینه و زمان را فراهم کرده است.

حسن رستم زاد افزود: اولین مرحله فرآیند رای گیری، احراز هویت است و کاربران در ۸۴ شعبه اخذ رای آستارا باید با خوشرویی و متانت، وظیفه محوله را انجام دهند.

وی اظهار کرد: مجریان انتخابات به عنوان امین مردم، دولت و نظام اسلامی برای سلامت انتخاب برگزیده شده اند و امانتداری و پایبندی آنها به ارزش های اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید عمل به قانون را ملاک کار خود قرار دهند تا انتخاباتی سالم و بانشاط برگزار شود.

فرماندار آستارا گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه اهمیت دارد و باید دشمنان را از تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم، ناامید کنیم.

وی یادآور شد: یکهزار و ۴۸۰ نفر در قالب هیات های اجرایی، نظارت و قسمت های دیگر برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه تلاش می کنند و تمام فرآیند انتخابات، به جز صدور برگه و شمارش آرا، الکترونیکی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۰ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.