«سعید فرخی» روز پنجشنبه در نشست هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی ،افزود: ۷۹۷ بازرس و ۱۹ بازرس ویژه فردا جمعه در شهرستان‌های مختلف این استان وظیفه نظارت بر روند برگزاری  انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند و با دقت مسایل را رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: احکام بازرسان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی رییس هیات بازرسی از انتخابات استان مرکزی و بازرسان ویژه نیز از سوی برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و منتخبان وزارت کشور صادر شده‌است.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات و صندوق‌هایی که در روز انتخابات باید از سوی این بازرسان مورد بازرسی قرار گیرد مشخص شده و روند کار به آنان ابلاغ شده است.

فرخی یادآورشد: آموزش‌های لازم برای بازرسان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مدت یک هفته گذشته در شهرستان‌های استان مرکزی برگزار و کتابچه‌هایی برای آشنایی با وظایف آنان در اختیار بازرسان قرارداده شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون گزارش از تخلفات، اقدامات خلاف قانون و استفاده از اموال دولتی برای طرفداری از نامزد خاص از سوی عوامل اجرایی در استان به این هیات ارایه نشده است.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده به بهارستان می‌فرستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.