حسن رستم زاد روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران آستارا در فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: خبرنگاران در انتشار اخبار انتخابات باید علاوه بر رعایت صحت آن، منافع ملی را در نظر بگیرند.

وی بیان کرد: رسانه های بیگانه حضور مردم در پای صندوق های رای را رصد می کنند و تمام تلاش خود را جهت کم رنگ نشان دادن این رویداد بزرگ انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در ایام تبلیغات و سخنرانی های عمومی نامزدها و هواداران آنها در آستارا، قانون رعایت شد و همگان جهت شورآفرینی برای حضور امید بخش در پای صندوق های رای تلاش کردند.

فرماندار آستارا گفت: مشارکت مردم آستارا در انتخابات های گذشته بالاتر از میانگین کشوری بوده است و به جهت حساسیت های موجود، این بار نیز شاهد حضور باشکوه مردم این شهرستان در انتخابات خواهیم بود.

رستم زاد افزود: از ۸۴ صندوق اخذ رای، ۷۱ صندوق ثابت و ۱۳ مورد سیار است و مردم در ساعات اولیه رای گیری در شعب مورد نظر خود حاضر شوند.

وی بیان کرد: زیر نظر فرمانداری آستارا کمیته ای برای رصد موضوع خرید و فروش رای تشکیل شده است و با هرگونه تخلف در این حوزه در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۰ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.