حسن رستم زاد روز سه شنبه در جلسه بازرسان انتخابات در فرمانداری آستارا اظهار کرد: دولت، مردم و نامزدها سه رکن اصلی انتخابات هستند و بازرسان در قالب رکن اول باید جهت سلامت انتخابات تلاش و از ایجاد هر گونه مشکل خودداری کنند.

وی بیان کرد: دولت بستر برگزاری انتخابات باشکوه را فراهم کرده است و داوطلبان انتخابات مجلس باید قوانین مربوط به انتخابات را رعایت و در ایام تبلیغات از قانون شکنی پرهیز کنند.

وی افزود: ۸۴ بازرس انتخابات آستارا از طیف ها و اقشار مختلف مردم هستند و به منظور شکل گیری فرآیند قانونی انتخابات همراه با هیات های اجرایی، باید از هرگونه تخلف احتمالی پیشگیری کنند.

فرماندار آستارا گفت: بازرسان علاوه بر محیط داخلی شعبه های اخذ رای، باید به محیط خارجی آن نیز نظارت کنند تا احتمال تخلف و خرید و فروش آراء در پیرامون شعب وجود نداشته باشد.

رستم زاد اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و وظیفه بزرگی برعهده دارد و تصویب قوانین درست و راهگشا باعث توسعه و پیشرفت کشور می شود.

وی گفت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با ایجاد نا امیدی، مردم را از رفتن به پای صندوق‌ های رای منصرف می کنند اما خواب آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، همزمان در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات آستارا با استعفای ۲ نامزد ، تعداد نامزدهای این حوزه انتخابیه به ۱۱ نفر رسید و برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.