حسن رستم زاد روز شنبه در همایش توجیهی دهیاران با موضوع انتخابات در فرمانداری آستارا اظهار کرد: دهیاران به عنوان منتخبان مردم از طریق شوراهای اسلامی و نمایندگان دولت در روستاها هستند و به لحاظ ارتباط نزدیک و مستقیم با مردم، از جایگاه خاصی برخوردارند.

وی ادامه داد: مردم اغلب گلایه ها و مطالبات خود را به دهیاران منتقل می کنند و ما مسئولان نیز با همراهی دهیاران، از همه ظرفیت ها و امکانات برای خدمت و رفع مشکلات مردم استفاده می کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه ای و جهانی ایران و تلاش دشمن برای ناامیدی مردم از نظام اسلامی، باید برای انگیزش مردم جهت حضور گسترده در پای صندوق های آرا تلاش کنیم و دهیاران در این خصوص رسالت بزرگی دارند.

رستم زاد بیان کرد: دشمن بعد از نقض عهد بین المللی به ایران فشار اقتصادی وارد می کند، اما ملت بزرگ ایران همواره در برابر توطئه ها ایستاده است و  ابستادگی پای ارزش ها افتخار دارد.

فرماندار آستارا گفت: دهیاران شاخص های رهبری در خصوص نماینده اصلح را مد نظر داشته باشند و بدون جانبداری از نامزد خاص و بهره گیری از جایگاه حقوقی و امکانات دولتی بر علیه یا له نامزدها، فعالیت کنند.

او افزود: مدیریت روز رای گیری مهم است و دهیاران باید با کمک به شعب اخذ آرا، نمایندگان فرمانداری، اعضای صندوق، حفظ نظم و امنیت و با جلوگیری از هرگونه بی نظمی تلاش کنند.

رستم زاد بیان کرد: نتیجه صندوق ها باید پیروزی مردم، نظام و تحقق آرمان های رهبری باشد و در شهرستان نیز نماینده ای اصلح، معتقد به نظام و ارزش ها، در تراز انقلاب و تلاشگر برای تعالی و توسعه شهرستان انتخاب شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و پنجمین میان دوره مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، در دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در دو بخش و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۳ نامزد برای یک کرسی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.