به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز جمعه در جمع نمازگزاران اردستانی بیان کرد: رسانه ها در عصر کنونی یکی از مهمترین ابزارهای حکومت کردن بر مردم هستند و غرب برای پیشبرد هدف های خود از آنها بهره برداری می کند.
وی افزود: وجود افزون بر 45 میلیون نفر عضو یک شبکه اجتماعی توانسته برای آنها فرصتی ایجاد کند تا خوراک فکری مد نظرشان را به مخاطبان تزریق کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شرح داد: آمریکا امروز جنگ تمام عیار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی علیه ایران آغاز کرده و ترامپ با فرستادن هیات هایی به سایر کشورها در تلاش است تا از همکاری آنها با ایران جلوگیری کند.
او اضافه کرد: حکومت دینی بر اساس فرمایشات رهبری فرزانه انقلاب چند مرحله دارد که نخستین آن انقلاب اسلامی بود که کشور جوانانی را برای تحقق آن فدا کرد و پس از آن اجرای حکومت دینی بود.
حجت الاسلام طباطبائی نژاد گفت: حکومت دینی برای تحقق هدف هایش نیاز به مطالبه عمومی دارد که البته در زمان هایی این مطالبه گری به شکل هایی انجام شده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه حکومت دینی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342 آغاز شد و اکنون در دوره ای هستیم که شعبه ای از آن حاکم می باشد و تا زمان ظهور امام عصر (عج) برپا خواهد بود.
نماینده اردستان در مجلس افزود: مشکلات کنونی نیز با وحدت، همدلی، همبستگی، تلاش همگانی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برطرف شده و دشمنان ناامید و سرخورده خواهند شد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.