حسین اکبر  روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و کاهش دما در استان افزود: شهروندان با توجه به برودت هوا و یخبندان پس از برف بر اساس پیش بینی هواشناسی برای پایدار ماندن شبکه صرفه جویی کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می توانند برای صرفه جویی در مصرف گاز دماسنجی را در خانه قرار دهند و دمای هوای منزل را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه ( دمای آسایش) حفظ کنند.

وی اضافه کرد: کاهش دمای منزل را با پوشیدن لباس های گرم و مناسب جبران نموده و با این کار امکان برقراری جریان گاز و بهره مندی پایدار از نعمت گاز برای تمامی مشترکان در استان و کشور را فراهم آورند.

اکبر همچنین در ادامه با بیان اینکه در سال جاری در ارتباط با  استفاده از وسایل گازسوز شاهد فوت ۱۱  نفر در استان بودیم، تصریح کرد: مردم استان در فصل زمستان باید نکات ایمنی را  بیشتر از گذشته رعایت کنند.

وی بررسی لوله های بخاری و خروجی های دودکش، مسدود کردن شیرهای گاز بدون استفاده با درپوش را از اقداماتی دانست که سبب کاهش احتمال بروز حادثه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تصریح کرد: هم اکنون گروه های امدادی و گازبانان در شهرها و روستاهای استان آماده برطرف کردن مشکلات احتمالی مشترکان می باشند.

اکبر ادامه داد: همچنین گروه های امدادی متشکل از نیروهای بسیج و همیاران گاز توسط ادارات گاز شهرستان ها آموزش های لازم را دیده اند تا در صورت نیاز کنار نیروهای شرکت گاز، خدمات لازم را به مشترکان ارائه نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تصریح کرد:  مردم می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل و یا حادثه ای با شماره ۱۹۴ (مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز) تماس بگیرند.

شرکت گاز گیلان بیش از یک میلیون و ۸۰ هزار مشترک دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.