فردین مهرابیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تا عصر امروز "یکشنبه" بقیه مادران باردار برای دسترسی راحت تر، از ارتفاعات و مناطق دور افتاده به مناطق پایین دست و امن منتقل خواهند شد.

وی با بیان اینکه نشست ها و هماهنگی های لازم از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان برای مقابله با برف و ارائه خدمات به موقع به مادران باردار و غیره انجام گرفته، افزود: علاوه بر این هماهنگی با مدیران شبکه ها برای حفاظت از زیرساخت ها و ساختمان های مربوط به این معاونت انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: تمامی مرخصی ها برای روزهای دوشنبه و سه شنبه لغو شده و همه برای ارائه خدمت پای کار هستند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان گیلان، هوای سرد و بارشی از امروز تا سه شنبه در استان گیلان ماندگار است و ۱۵ تا ۲۰ درجه کاهش دما خواهیم داشت، اواخر وقت امشب تا اوایل صبح فردا "دوشنبه" بارش باران تبدیل به برف می شود و برای دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان خواهیم بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی در مناطق جلگه ای استان بین ۲۰ تا ۷۵ سانتی متر و در ارتفاعات ۵۰ تا یک و نیم سانتی متر برف خواهید بارید.

شهر رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.