فرماندار شهرستان رضوانشهر در آئین بهره برداری از طرح های روستایی در جمع مسئولین و اهالی روستای رودبارسرا گفت: دولت به مناطق روستایی در حوزه های عمرانی و فرهنگی توجه ویژه‌ای دارد و همواره تلاش می کند تا مردم از امکانات لازم بهره مند شوند.

 محمد مهدی مظفری افزود : تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در روستاها پس از انقلاب برجسته است و دولت نیز به مناطق روستایی در حوزه های عمرانی و فرهنگی توجه ویژه‌ای دارد.

 وی از پیگیری های بخشدار مرکزی، شورای اسلامی، دهیار و حمایت های مردم روستای رودبارسرا قدردانی کرد و افزود : تلاش می کنیم با تعامل و هم افزایی همه مسئولان در راستای عمران و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای این شهرستان گام های مؤثری برداشته شود.

 فرماندار رضوانشهر در پایان این مراسم نیز خیر اهدا کننده زمین" فردوس پورامیر" تقدیر کرد و افزود: روستای رودبارسرا  دارای ۷۰۰ خانوار و سه هزار نفر جمعیت است و طرح بوستان روستایی در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از محل درآمدهای دهیاری هزینه شده است.

 همچنین ۲ طرح اشتغالزا به صورت متمرکز در روستای پونل رضوانشهر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 برای افتتاح و بهره برداری از این طرح ها اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیون تومان هزینه شده و برای ۹ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومترمربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.