به گزارش ایرنا در پیام استاندار لرستان آمده است:شانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و مداحان حسینی با شکوه فراوان در چهلمین سال پیروزی انقلاب حسینی و با حضور اندیشمندان و مداحان و مقامات کشوری و استانی در فضایی معنوی به میزبانی استان لرستان برگزار گردید.
پیام می افزاید : این اجلاس فرصتی فراهم آورد تا بخشی از سنت دیرین عاشورایی این دیار را توام با توانمندیهای استان به محضر مردم ایران زمین ارائه نماییم.
وی در این پیام می افزاید: اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از همراهی نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه خرم آباد ، ریاست و قائم مقام سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و بسیج رسانه ملی، اعضای محترم شورای تامین استان، مدیران کل و کارکنان دستگاههای اجرایی، فرهنگی و خدماتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد، هیئات مذهبی و مداحان و عاشقان حسینی، تشکلهای مردم نهاد و بویژه از مردم مهمان نواز استان لرستان بواسطه ی همکاری همدلانه در امر برگزاری این اجلاس اعلام می دارم.
استاندار لرستان افزود: امید است در آستانه ی فرارسیدن ایام حزن و اندوه محرم و باشور حسینیِ برگرفته از شعور حسینی بتوانیم در راستای ارتقای فرهنگ متکی بر معارف اهل بیت علیهماالسلام تلاش نموده و با مدد گرفتن از ایشان در جهت خدمت به مردم شریف استان گام برداریم.
شانزدهمین اجلاس جهانی پیرغلامان حسینی با حضور 200مهمان ملی،200 خادم محلی و10 مهمان خارجی 14 و 15 شهریور در خرم آباد برگزار شد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.