سرهنگ پاسدار سید حسن حسینی درآیین بزرگداشت چهل ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مرکز فنی وحرفه ای میرزاکوچک صومعه سرا با بیان این مطلب اظهار داشت:شعار انقلاب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که به دنبال آن تحقق تمدن نوین اسلامی و برقرای حکومت اسلامی شکل گرفت.

وی با اشاره به فرموده امام راحل که  جنگ ما هم جنگ عقیده است افزود:ما برای سرزمین و ملک و جغرافیا انقلاب نکردیم بلکه برای عقیده و اهتزاز پرچم در نقاط مختلف جهان انقلاب کردیم، و برای اینکه بتوانیم این انقلاب را صادر کنیم پای آن خونهای زیادی داده ایم.

فرمانده  سپاه صومعه سرا قیام های انصارالله لبنان نیروهای مردمی عراق گروه های مقاومت فلسطین افغانستان و آفریقا را شکل گرفته و برگرفته از تفکر امام راحل و انقلاب اسلامی ایران برشمرد که از همان بدو شکل گیری انقلاب اسلامی از این تفکر الگو گرفته اند.

حسینی با اشاره به انقلاب فرانسه چین و روسیه که سکاندار آنان افراد نظامی بودند یادآور شد: انقلاب ایران بر پایه اعتقاد به خدا شکل گرفت و سکاندار انقلاب ایران امام راحل  بود که تفکرش ایجاد تمدن نوین اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد:انسانهایی که پشت سر امام راحل حرکت و در مکتب ایشان پرورش یافتند شخصیت هایی مثل سلیمانی ها به رشد و کمال رسیدند که پس از شهادت ایشان جمعیت میلیونی از سراسر جهان و منطقه برای تشییع ایشان حرکت عظیمی را رقم زند.

حسینی با بیان اینکه انقلاب امام راحل مردم را پای صندوق های رای  آورد و سرنوشت خود را رقم زدند گفت:امروز از بالاترین تا پایین ترین رده مسولان کشور را مردم انتخاب می کنند که این دموکراسی نتیجه همین انقلاب معنوی و اعتقادی امام راحل است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی افزود: عمل صالح، تواضع و مردمی بودن زندگی ساده و اخلاص،  حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یک مکتب به مردم جهان معرفی کرد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی متعلق به رنگ لباس و گروهی نیست هر تفکری که تفکر حاج قاسم را دنبال می کند به او تعلق دارد.

فرمانده سپاه صومعه سرا در خاتمه اظهار داشت: همه ما باید درک درست از زمان و فهم صحیح از ولایتمداری  داشته باشیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.